yvoninafrika.reismee.nl

Vervolg

Ik eindigde een beetje vreemd, want moest snel weg. Wat ik wilde zeggen is dat het contrast voor mij vrij groot is. Aan de ene kant (werk)ontzettende armoede, ziekte en uitzichtloosheid voor velen aan de andere kant mijn luxe leventje met voldoende eten en drinken en een prima huis. Dit contrast besef ik steeds meer. Aan de ene kant is het fijn om er echt weer even helemaal uit te zijn, aan de andere kant heb je ook het gevoel dat je nog zoveel kan en moet doen. Maar tot nu toe vind ik het contrast nog prima, even mijn gedachten verzetten met andere mensen.

Tot snel! Liefs Yvon

Reacties

Reacties

Leny

Poeh Yvon!.. Gelukkig dat ervan die mensen als jij zijn en daadwerkelijk iets gaan doen/ betekenen.
Ik kan nu- in beelden- aan je denken.
Knuff.

Lyan

trouwens word een beetje jaloers hoor nu ik dat allemaal lees, super leuk allemaal..:D

VIS

Tsja. Wat moet ik nu nog over Emmeloord kwijt. Dat de laatste braderiedag is geweest. Flevo Boys een nieuw kunstgras heeft, waar ik een stukje vanuit een container heb gepikt. Meegenomen. De zwem4daagse voor de deur staat en 'Die ouwe' mee gaat doen. Pampus steeds vroeger naar buiten wil. Perziksap van Ans heb gekregen. Al 5 dagen geen zoete aardappel heb gegeten omdat Suzan er niet is. Straks m'n baard ga scheren. Kortom peanuts vergeleken met daar. Wat een verschrikkelijke verhalen. Genoeg werk aan de winkel voor je. Succes met de keuzes wat beterft stages en geniet ook van dw schoonheid van het land. Hoewel ik dat eigenlijk niet kan weten want ik ben er nog nooit geweest. hou je taa. Visx

Liesbeth

Hey Von,

Wat een triest verhaal van die kinderen op de vuilstort!! En al die ellende die ze mee moeten maken.. Vreselijk!
Geen wonder dat het woord hoop en toekomst als straf in hun oortjes klinkt.

Ik kan me voorstellen dat jij je af en toe bijna schuldig moet voelen omdat jij je 's avonds lekker in je veilige omgeving kunt bewegen en het 'leuk' kan hebben.En geluk hebt in het leven..
Ik vind het echt supergoed van je dat je dit werk doet..
Keep up the good work!

Tut

Jolente

Yvon!
Wat een Yvontuur! Wauw zeg, alles wat je meemaakt en ziet! Geniet lekker verder van alles daar, dan genieten wij stiekem met je mee bij het lezen van je verhalen. Geniet en pas goed op jezelf!
Kus

PS> Die medicijnvrouw op die foto, die geeft veel inspiratie voor carnaval 2011! Regel jij wat kruiden en bontjes? ;)

José van Eerdt

Hai Yvon! Tjonge wat een ellende zeg! Fagje heeft het echt heel veel beter en die cheeta die jij daar hebt zitten knuffelen ook! (Erg leuk om die foto te zien waar jij helemaal in je element bent. ) Voor ons is het een onzichtbare wereld die pas bestaat als je het ruikt, voelt en ziet. Je realiseert je des te meer dat wij hier een stel verwende sikken zijn die over vanalles en nog wat kunnen "zeiken". Hoop dat die wereld daar even kan meeliften op jouw wave. Veel liefs en probeer dicht bij jezelf te blijven "Florens". Hele dikke knuffel ook van Aloys, Jose

zus Suzan

Sja sjemig.... en wat moet ik dan nog zeggen.. blijf bij je gevoel dan maak je de juiste keuzes. zetm op!! Geniet ondanks alles!! X je zus.

affie en Angus

hey schat!! hoe is het met je>?? sorry even niets van me laten horen ivm met mijn vakantie!! ik lees dat het allemaal oke met je gaat?? super gaaf die verhalen en foto's!! met ons gaat het ook allemaal goed Angus is 3 weken aan de pretnison ivm luchtwegen infectie maar... hij voelt zich beeeeere goed!! Peter en ik hebben besloten om onze kinderen ( Angus en wolly haha) over te zetten op het premium top voer Royal canin. En WOWW!!! wolly is in 2 weken tijd 1,5 kilo aangekomen en angus zijn vacht heeft nog nooit zo mooi geglanst!!! dus goed spul!! Angus reageert erg goed op de pillen en is helemaal in z'n nopjes!! hahaha!!! zo effe een updat van je mannetje!!! ik vind het erg leuk om je verhalen te lezen dus ben weer in afwachting van wat je gaat schrijven!! Had je al gehoord van je sister dat ik mischien met suus eind dit jaar effe langs kom waaien?? moet effe kijken hoe we de financieele zaken gaan rond breien maar hou je op de hoogte!! nou meid zet m op!!!! Dikke zoen uit het huis der huises!!!

xxx Peter, Afke, Wolly en Angus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!