yvoninafrika.reismee.nl

Scriptie!!!!

Hey mensen!!

Ik heb mijn scriptie gehaald! WOEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu alleen nog presenteren en klaar is Vonnie met haar opleiding... !! Bizar! Mijn zus heeft ooit een verhaaltje geschreven op haar site (www.foudt.nl ), dit ging over de poort naar de groten-mensen-wereld... Misschien voel ik me nu ook een beetje zo, zoals mijn zus dat zo mooi heeft beschreven, het enige voordeel is dat ik in ieder geval de zekerheid heb dat ik terug kan komen bij de Noorderbrug, waar ik altijd met plezier heb gewerkt!!

Verder ga ik woensdag met Toni en Yvette naar Kaapstad en dan terug reizen langs de Garden route, mijn laatste tripje... heb er super veel zin in!!

Heb even niet veel te melden, ga zo fijn naar huis en filmpje op mijn laptop kijken...

Liefs en kus!

Yvon

Reacties

Reacties

Arjan

JEUJ!!!

Karin

GEFELICITEERD!!!! :D:D:D:D

Marrit

Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (... etc)!!!!!!

Gefeliciteerd :D
X

Carla de Haan (Noordvliet)

Hoi Yvon,

Ontzettend gefeliciteerd met het behalen van je scriptie! Je bent een kanjer!

groetjes Carla

Leny

Super dattie is goed gekeurd!
Proficiat!!
Nu helemaal 'vrij' = 100% genieten van je laatste trip
in Zuid-Afrika.
Een overwinningsknuff.

Monique van Emmerik

SUPER joh, heel erg fijn en gefeliciteerd... van ons alle 4.
Liefs Monique

mams

Hé Yvon, kanjer van ons:
gigagefeliciteerd meid!!
Geniet van het idee dat je nagenoeg klaar bent met je opleiding. Super!
En voor woensdag: een hele fijne reis naar Cape Town
en terug via de gardenroute.
(De Grote- én Kleine-Karoo Yvon: práchtig)
Ik zeg:"Geniet, maar niet met mate...!

Nicole

Ik vind het zooooo leuk voor je! Ik ken de opluchting! En ik ben echt heel trots op je! Je hebt het toch mooi geflikt zonder studievertraging! Gewoon alles voor elkaar gebokst wat je wilde! Je bent een topwijf!!! GO GIRL! En die vakantie langs de garden route is je gegund! GO GO GO! Dikke kus, je zus!

Zus Suzan

YOYOYO ouwe!! Vette shit! leipe dope!! he-le-maal lekker!! Weet je nog hoe je 4 jaar geleden ervoor stond? Zie je hoe je het nu doet!! Alles op zijn pootjes! En hoe!!! Kuzzz!!

jose

Boks joh !!!!!!!!(vertikaal is de geupdate versie, dus niet horizontaal!) Net geleerd van je ouwe zus die nog regelmatig geupdate wordt. Het is maar dat je het weet, voor als je thuis komt- Gefeliciteerd Yvon! Helemaal super. Lekker filmpje kijken bouwvakker!
liefs van je ouwe tantetje

Harco

Van harte gefeliciteerd. X

Marian & Peter

Ivon van harte! Einde studenten tijd (?) is ook wel een beetje sneu....9 Juli naar ons tuinfeestje komen hoor! Veel muziek ût Salland.
groetjes

Jantine

Geweldig Yvon!

Geniet nog lekker van je laatste tripje !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!