yvoninafrika.reismee.nl

Scriptie!!!!

Hey mensen!!

Ik heb mijn scriptie gehaald! WOEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu alleen nog presenteren en klaar is Vonnie met haar opleiding... !! Bizar! Mijn zus heeft ooit een verhaaltje geschreven op haar site (www.foudt.nl ), dit ging over de poort naar de groten-mensen-wereld... Misschien voel ik me nu ook een beetje zo, zoals mijn zus dat zo mooi heeft beschreven, het enige voordeel is dat ik in ieder geval de zekerheid heb dat ik terug kan komen bij de Noorderbrug, waar ik altijd met plezier heb gewerkt!!

Verder ga ik woensdag met Toni en Yvette naar Kaapstad en dan terug reizen langs de Garden route, mijn laatste tripje... heb er super veel zin in!!

Heb even niet veel te melden, ga zo fijn naar huis en filmpje op mijn laptop kijken...

Liefs en kus!

Yvon

Reacties

Reacties

Marthe

Nou meid van harte!
Heerlijk je hebt je papiertje op zak(nog niet letterlijk) maar het kan niet meer mis gaan toch?

Geniet nog een paar weken van deze mooie plek en kinderen( wat een schatje is dat!)

veel liefs
Marthe

Leny

Wat dacht je?
Dit goeie nieuws maar 2x mailen!!
dus nogmaals; super en van harte, Yvon.

maria

joehoe!!!

nu de bloempjes buiten zetten.
dik verdiend!

meegenietend & liefs

Hanneke

2x komt 2x dik over! haha. nou meid, ik feliciteer je van harte!!! en in het echie ga ik je een hele dikke knuffel geven. xxx

anneke

Hallo Yvon,
GEWELDIG GEFELICITEERD.
We zien op het Noordvliet nu wel uit naar jou lijfelijk weer te ontmoeten. We hebben genoten van jou verhalen en foto"s. Zo knap dat iemand alles zo "levensecht" maakt dat je helemaal meegezogen wordt.
Ik stuurde jou verslagen altijd naar een mevrouw van 82 jaar die familie heeft in Zuid Afrika en een jonge vrouw sponsort. Zij kent alle plekjes en culturen waar je over schrijft en heeft enorm genoten. Zij roemt jou om jou respect en manier van verwoorden over de mensen in Zuid Afrika.
Zo heb je in Nederland ook nog zonneschijn in harten gebracht.
Geniet nog even van de omgeving waar je passie en hart zo'n onwisbare aanvulling heeft opgedaan.
See you soon,
groet Anneke

José

Geweldig Yvon !!

Dit heb je fantastisch geklaard van harte gefeliciteerd.
Nu kun je volledig van Afrika gaan genieten nu je een punt achter je scriptie kunt zetten.
Groetjes uit Marknesse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!