yvoninafrika.reismee.nl

De laatste weekjes...

Lieve familie, vrienden, collega´s en clienten....

Laughing

Het is bijna zo ver!! 30 juli stap ik in het vliegtuig naar Zuid-Afrika. Ik kan het zelf amper bevatten, geniet nog zo van de beelden van het WK. Toch lijkt het allemaal zo onwerkelijk.
Ik hebal wel wat 'afscheidsfeestjes' gepland voor vrienden, collega´s en bewoners van het Noordvliet.

Hierbij kreeg ik regelmatig de vraag wat ik graag zou willenhebben voor mijn vertrek.
Ik wil helemaal niets. Ik heb hard gewerkt om mijn kost en inwoning te kunnen betalen en heb dit gelukkig rond gekregen.

Als jullie toch wat willen geven, zou ik jullie willen vragen om (later) geld over te maken voor de projecten daar, zodat ik de kinderen die het werkelijk nodig hebben kan helpen.

Al het geld wat ik van jullie krijg zal ik rechtstreeks in de projecten stoppen (dus niets voor mijzelf). Hiervoor wil ik eerst inventariseren wat ik nodig heb en hoeveel en waar ik het aan wil besteden.

Het lijkt mij geweldig om jullie op de hoogte te houden waar ik het verzamelde geld aan ga besteden!

Volgende keer krijgen jullie waarschijnlijk een verslag uit Zuid-Afrika, want ik ga op Yvontuur!!

Liefs Yvon

Reacties

Reacties

Nicole

Goed plan chicka!!! Jij! Held! Zoals we dan zo mooi zeggen! Maar ik zeg: Eerst even lekker dijkfeest :D!
X

Karin Schwering

Top! Ben benieuwd naar je belevenissen. Maar inderdaad eerst nog het WK en dijkfeest!
Is het gelukt met je visum?

Liefs Karin

marjolein

heey yvon,

ik wens je heel veel succes alvast in ZA !!
word vast een unieke ervaring voor jou echt super
dat je het gaat doen!!
enne kijk je wel uit!!

liefs marjolein

Wierd.

Ja nu komt het wel echte forse schreden dichterbij.
Ik weet zeker dat je er super veel gaat genieten.
Je mag best weten dat ik jou toch wel zou gaan missen hoor.
Maar wij kunnen nu nog een tijdje van jou genieten.
Echt yvon geniet met volle teugen.


groeten van Wierd.

Mams

Goed bezig meid!
En ja, nog maar een paar weekjes te gaan. Tijd om nog een aantal dingetjes te regelen.
Ik kijk ernaar uit dat je straks nog even lekker thuis bent. Mag je even uitrusten van al jouw 'buffelen' om de reis bij elkaar te schrapen. Maar: het is je gelukt!!
Hoezo wilskracht???
Knuffel van mij,
Mams.

Ria

Super Yvon! wij volgen je met een warm hart!!

Nu eerst een lekker warm dijkfeest en verjaardag van je zusje!! Liefs Ria.

je favoriete zus ;)

je. bent. geweldig. SUPER!! you go girl!

Dani

Ja, ik had het strookje niet eens nodig en kon zo *hup* de site vinden! :D
Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken, ik houd het in ieder geval in de gaten!
xx Dani

jantine

vandaag "afscheid" van je genomen, heel veel succes en jij gaat indrukken op doen!! En als de mensen in SA net zo blij zijn als ik met jou wordt het prachtige ervaring en zul ook daar je " footprints" achterlaten.
Yvon alle goeds xx
ik blijf je volgen

Liesbeth

Hey Vonkel,

Wat een lieve actie van je! Ik zal zeker een bedrag doneren.
Ik kijk uit naar de verhalen die je vast zult schrijven/typen.
Maar eerst afscheid nemen. ...

1 Ding is zeker... we zullen een boel van je horen mede dankzij de moderne technologie. Dus hoezo gaan we je "missen" ik zeg lang leve de Skype, hyves, blogs etc..

VROEGAHHH... had je dat nog nie...
Toen schreef je poep nog met de lange OE!

Dikke tuut! Geniet ervan.

Lydia

Lieve Yvon, het spijt me dat ik zomaar weg was tjden je afscheid, maar toen ik bewoners zag huilen, dacht ik, ik ga maar naar boven. Ze weet wel dat ik haar zou missen, toch? Maar het blijft een spannen avondtuur, en ik kijk uit naar je verhalen. Ik ga het allemaal volgen. Succes meid, ben trots op je.
Liefs Lydia.

Maria en Sonja

hi Yvon

Je koffer zal wel bijna gepakt zijn en je afscheidsronde is vast al begonnen!
Wij wensen je heel veel rijke ervaringen, gezelligheid en geluk toe. Pas goed op jezelf en laat ons meegenieten van deze unieke maanden.

Heel veel liefs en een goede reis gewenst!
Sonja & Maria

collega Christa Noordvliet

Dag Yvon,

Nog 2 dagen?
Wil je nog even uitzwaaien!!!!! Pas goed op jezelf!!!
Ik hoop zat je met eenrugzak vol kennis terug komt!!!

Liefs Christa

Nienke (collega Noordvliet!)

Hey Yvon!

Heel erg veel plezier en succes daar in Z-Afrika!! Ben benieuwd naar al je verhalen en yvonturen :)

Groetjes,

Nienke

paula.

Hoi Yvon,
Net te laat om je nog te spreken, was bij een vriendin enkele dagen. Inmiddels zal je wel hoog boven ons vliegen......... Geniet van alles wat je meemaakt en neem een schat aan ervaring en belevenissen mee terug.

heel veel plezier!!!!!!
Pas goed op jezelf.
Veel liefs van Paula.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!