yvoninafrika.reismee.nl

Vraagjes!

Lieve mensen,

Mensen vroegen om mijn rekening nummer ten aanzien van de projecten daar.
Hierbij kunnen jullie geld overmaken op het volgende rekening nummer:

1142.34.310 t.n.v. Yvon van Eerdt

Graag vermelden met het woord PROJECTEN AFRIKA, zodat ik het geld voor de projecten gescheiden kan houden van mijn eigen geld.

Alvast heel erg bedankt namens alle mensen uit Afrika!!

Ik hou jullie op de hoogte waar het ontvangen geld naar toe zal gaan, op mijn site.

Liefs Yvon

Laughing

Reacties

Reacties

KIM

Nog 30 daagjes....spannend!
Fijn dat je visum rond is!

Lieve groet Kim

Nynke

Hoi Yvon,
wat spannend, het is al bijna zo ver!
Nog even genieten van het heerlijke weer hier, even tot rust komen, en dan gaan.
Wel leuk dat je alvast wat Afrika ziet op tv ;p

Groetjes

he draaking

alles goeg met je
mooie ver helen van je reis

je vast goed doen in afrika
ik mis mijn grote knuffelbeer

liefs nico

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!