yvoninafrika.reismee.nl

Zuid-Afrika!!

Lieve mensen!!!

Ik ben gearriveerd!! Wat een reis, maar was ook weer fantastisch! Met ontzettend veel mensen ontmoet. In het vliegtuig zaten we naast een groep jongens die allemaal een klein drupje teveel ophadden, wat een lol hadden we met hun! Uiteindelijk in Johannesburg in een hotel overnacht, leek ons wel verstandig als we mooi uit gingen rusten.. Nou kan je vertellen... een grote kak hotel.. en tja.. daar word ik dan een beetje baldadig van.. zit denk ik in mij... In ieder geval gingen we nog even heel keurig aan de bar een laatste wijntje drinken TOT een groep jongens (voetballers) uit Engeland kwamen aanschuiven en ook nog een mega groep Afrikanen. Ik heb me kapot gelachen!! Uiteindelijk weten we zelf niet eens meer hoelaat het werd... Het nette hotel was dus uiteindelijk veranderd in een kroeg, fenominaal!

Vandaag vlogen we van Johannesburg naar Port Elisabeth waar ik werd opgehaald door een busje van de Stenden University van Port Alfred waar ik verblijf. We hadden al verhalen gehoord dat er kamers waren met 2 bedden, niet fris en een wc (zonder deuren) middenin de slaapkamer.. Nou ja.. kan ik best overleven.. dus was volledig voorbereid op het ergste. Kom ik daar worden Amerins en ik naar een MEGA VILA gebracht, vlak bij het strand! Keuken erin, grote woonkamer en 2 slaapkamers waar ieders 2 bedden in kunnen. Was wel even verbaasd.. Oh ja.. we hebben ook nog een bad in de badkamer. Niet echt het beeld wat ik had van de woonomgeving, maar wel fijn! Over een maand komen Lyan en Barbara met wie wij ons huis gaan delen, ook helemaal top!!

Maar we gaan nu naar de kroeg en ze gaan afsluiten... !!

Morgen een langer verhaal!!

Liefs Yvon!!

Reacties

Reacties

Liesbeth

Een mooi begin!
Ik had ook niet anders verwacht dan dat jij je daar wel zou vermaken. Veel plezier nog in de kroeg.
Ik stuur je binnenkort wel een emailtje.

Liefs lies

Nicole

Hey meid,
Heb je niet meer gesproken voor je reis begon, maar alsnog een ontzettend leuke tijd gewenst daar! Maar zo te lezen is die al aangebroken op het moment dat je in het vliegtuig stapte :P!!!
Geniet er met volle teugen van meis!
Dikke kus, Nicole

Tineke

Waauw!!Dat klinkt helemaal super meid!!
fijne avond!! kus

zus suzan en vriendje vis

ha sisthaaaaa!
klinkt mooi zeg, het begin van alles! Beter dan waar wij nu zitten: schiermonnikoog met tent en erg veel regen! Vis wil even kwijt dat we zeehonden hebben gezien. Die ouwe houdt zich goed in dit weer! We h

zus suzan en vriendje vis

ha sisthaaaaa!
klinkt mooi zeg, het begin van alles! Beter dan waar wij nu zitten: schiermonnikoog met tent en erg veel regen! Vis wil even kwijt dat we zeehonden hebben gezien. ouwe houdt zich goed indit weer. Ik kan nu niet meer wat ik typ op mijn mobiel maar zet,m op! Maak er wat van! X van ons

arjan

goed verhaal, lekker kort! :-)

Marrit

Hee Yvon!!
Klinkt helemaal goed :D Laat dit een voorbode zijn voor de rest van je reis, dan komt het helemaal goed!
Lekker genieten!!
Liefs

Snijder

Ha goeieeeeeeeeeeee!!!!

Hier een berichtje van mij.
Klinkt goed allemaal.
En gaaf dat het een geweldig huis is.

Groeten van mij.

Leny

Machtig meid! afscheidstranen werden dus snel lachtranen. En dan zo'n villa aan het strand; te gek!
Waar komen die anderen huisgenoten vandaan?
Wanneer begint het serieuze/studie leven? Bezichtig en geniet zoveel mogelijk tussendoor! fijn zo snel iets van je gehoord te hebben! Knuff. van mij.

Zussie Nicole

Mooi man! Ik hoorde de jubel in je stem toen je gisteren even belde! HEERLIJK! Mooi rustige start, kan je meteen even wennen! Ik hoor de rest later wel!!! Geniet!!
Liefs Nicole

Lyan

NOg een keer Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dit verhaal had ik nog niet eens gelezen... heb er nu helemaal zin in.. Barry & ik zijn onderweg;)
Rustig aan en denk erom, genieten!!!
Liefs

Karin

Klinkt als een goed begin! Zo te horen heb je een beter huisje dan ik in Kreta had... Wij hadden KAKKERLAKKEN IEH!!! Zal gelijk je volgende verhaal lezen ;)
Liefs Karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!