yvoninafrika.reismee.nl

E-mail adres gehacked!!

Hoi lieve mensen!

Nadat ik weer fris en fruitig en fit ben is mijn e-mail adres door een of andere maloot gehacked...

Undecided

Ontzettend aardig en fascinerend hoe mensen zich kunnen bezig houden met zulke praktijken, maar goed.... Mijn email adres: vonkeltje@hotmail.com bestaat dus NIET meer.... Ik heb dus ook niet meer jullie email adressen, wat ook erg handig is....

Anyways... mijn nieuwe email adres is: yvon.van.eerdt@hotmail.com. Graag mijn oude email adres verwijderen.... Oh ja.. dit is nu dus ook mijn nieuwe MSN adres.... Zouden jullie mij een mail kunnen sturen, zodat ik ook weer jullie email adressen heb?? Thanks!!

Verder gaat het top! Ben gelukkig EINDELIJK weer fit! Dit weekend zijn er boat races in Port Alfred. Allemaal studenten uit Johannesburg, Kaapstad, Stellenbosch, Grahamstown zijn nu in Port Alfred... Errug gezellig! Ik vermaak me dus kostelijk....

Nu ik eindelijk weer fit ben kan ik weer iets vertellen over wat ik ga meemaken, alleen moet ik dat natuurlijk wel eerst gaan doen... Om nu te vertellen hoe het plafond in mijn slaapkamer eruit ziet is niet erg indrukwekkend, denk ik....

Tongue out

Lieve skatsjes, tot volgend verhaal.... Geniet ook van jullie verhalen en wat jullie allemaal meemaken...

Liefs Yvon

Laughing

Reacties

Reacties

Leny

Das knap vervelend, Yvon maar jij bent weer in topvorm en das het belangrijkst!
Nu houwen zo, hè!
Geniet van het weekend, doen wij ook want de zon schijnt zowaar!

Wierd hier.

Wat kut van die hacker wat een malloot.
Maarja blij dat alles goed met jou gaat.
Nu heb je mij toch wel nieuwsgiierig gemaakt over de kleur van jouwn plafond.

Groeten van Wierd.

Karin Schwering

Heb je ook nog leuke beesten op je plafond rond lopen?? Dat is dan weer wel interessant ;)
Fijn dat je weer fris en fruitig bent!!!

Liefs Karin

Nicole

HOERA! ze is weer beter... ik zeg: feestje?! x

jose

Hallo to the world Yvon!
Fijn dat je weer beter bent ! Plafonds zien er misschien exotisch uit in Zuid Afrika maar het blijven plafonds ! Ben benieuwd wat je allemaal weer gaat meemaken. Veel plezier en succes.
Liefs ook van Aloys,
Jose

Arjan

Gewoon de volgende keer ff op "afmelden" klikken als je klaar bent met mailen......

peter boersm@

boeh!!!! ik ben het de hacker ha ha ha! is dat in het nedelands niet hakker!? want dan heb ik nog wel wat hout voor hem liggen. (ivm koude winter) duh ha ha! ik kan mezelf soms zo lekker vermaken;) maar wel goed dat je weer beter bent!!!!!!!!!!!!!!!! vol gas

tot horens ziens!

Smithg366

Heya im for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out much. I hope to give something back and help others like you aided me. egccffddegbagddk

Pharmd929

Very nice site! cheap goods http://oixapey2.com/aqsrr/4.html

Pharmf462

Very nice site!

Pharma311

Very nice site! cheap goods http://apeoixy2.com/tqsrv/4.html

Pharmg412

Very nice site!

Pharmd259

Very nice site! cheap goods

Pharmb551

Very nice site! cheap goods

Pharma357

Very nice site! [url=http://yieapxo2.com/qoqsr/2.html]cheap goods[/url]

Pharma100

Very nice site!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!